11.1.2015





Okay, jeg er helt med på at nogle af tingene ikke lige er 100% for real, men alligevel så har jeg lidt en princip omkring at sådan noget som H bracelet, fake fur og biker tasken er lidt en undtagelse. Jeg ville ØNSKE at jeg havde pengene til at spendere flere 1000 kroner på designer ting, men nu er jeg som de fleste andre studerende på SU og de rækker bare ikke langt i længden. Jeg vil dog påpege at jeg aldrig kunne finde på at købe kopi varer såsom chanel og de store mode industrier det er bare wrong, der ville være en hel anden glæde hvis nu man kunne arbejde og spare op til en ægte chanel taske! Jeg vil hellere spendere penge på Malene birger og andre danske store mærker som er så originale og så luksuriøse at det er til at betale og samtidig er så chic. 

Anyhow, jeg fandt lidt på Aliexpress, give it a try. Jeg er fan, indtil den dag jeg tjener kassen selvfølgelig. 




2 kommentarer:

  1. Har du også fundet balenciaga armbånd derinde? :-)

    SvarSlet
  2. har du modtaget nogle af tingene endnu? vil meget gerne høre mere om kvalitet, osv :)))

    SvarSlet