11.1.2015





















  









Læderbukser// H&M // Turtleneck // ASOS // Sko // &OtherStories // Blazer // WEEKDAY



LIKE BLACKSOSIMPLE PÅ FACEBOK


Det er jo ikke helt fordi jeg er helt nede og skrabe foretorvet mht. blogging. Nogle kan formentlig huske min tidligere blog FashionByNadine, den blev skabt i 2011 og allerede i 2012 blev den nomineret til årets læserpris og jeg fik en masse stemmer og kom med til showet, og efter den aften allerede da jeg sad på vej hjem i toget fik jeg de første par mails omkring sponsorater og fremtidige samarbejds aftaler og det var jo bare fedt! Men på det tidspunkt var jeg pædagog studerende og min kæreste skulle få måneder efter afsted til Australien for at studere et halvt år, og det tog rigtig hårdt og bloggen måtte jeg lukke ned da overskuddet simpelthen ikke var der. 

Nu er det 2-3 år siden og jeg er nu 22 år og igang med en design uddannelse på  KEA som design teknolog med speciale retning i design. Jeg er Fashion army officer for Bianco og jeg har det mest fantastiske studiejob hos & Other Stories inde på strøget (selvom at dette studiejob skulle give flere lommepenge, så ender jeg altid med at bruge dem i butikken, monki, weekday, cos & H&M da man får personale rabat, åh altså hvilken svaghed) 

Jeg håber at gamle såvel som forhåbentlige nye fans vil tage godt imod bloggen. Jeg elsker sort, og hele mit klædeskab er fyldt med sort tøj, min mormor hader min sorte tøj, jeg elsker det, jeg har rengøringsvanvid, jeg er en stræber, jeg er kreativ, jeg vil gerne være designer som 1000 andre girls, jeg har en svaghed for chai latte mango(find mig på fiolstræde hos cafén fiolstræde, cliché, but that's just great), jeg har en kæreste der arbejder hos mærsk og jeg elsker forresten Ganni, men jeg er alt for fattig, for ligeså som jeg ELSKER nye ting, er jeg nu også en sucker for at se opsparingen vokse. 

ps. jeg burde faktisk læse op til min eksamen som er næste tirsdag, men jeg kunne jo ikke vente med at starte bloggen op igen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar